Založ si blog

Znova vas prosim.

Znova vas prosim…

NEHANTE LUD MOJ!

Ci on za to moze,ze si nevie vladnut?!…

Boli tu dlho cudzi vladari,a ti riekli

kedy vstat,a kedy na zem spadnut.

I zvolili sme si z nasich radov

v rode rodnych vladcov,vladimirov,vladykov.

Chceli by sme razom hrdo,rovno vstanut,

ale casom co vody v riekach pretiekli,

s pokorou sme zistili,ze je treba sadnut.

V krvi nam koluje prekliatie Svatoplukovych synov,

nase ubolene srdcia kvari nejednota,

hrdla sa nam stahuju suchou,horkou slinou.

Boze ci by sme kluli na nich,palicou bili,

ale mnohi uz ani nechcu,niet tej sili.

Co je jednemu svate,druhy nazyva spinou,

ako by nas lud poznacila preodeta slota,

buchaju sa do prs,a my-odsudzujeme sa ich vinou.

Znova vas prosim,

NEHANTE LUD MOJ,

musi sam sebe naucit vladnut.

Policajná šikana.

27.04.2010

Začnem v prvom rade tým,že pevne verím,že je v radoch polície viacej poctivcov ako darebákov.Všetkým týmto ženám-chlapom naozaj patrí moja veľká vdaka za ich službu. Sám mám v rodine troch policajtov a ich prácu si vážim. Zaráža ma však správanie sa poniektorých tiežpolicajtov. Ich určitá nadradenosť. Stačí jeden preukaz a zrazu je všetko v poriadku. Tam kde by [...]

Byť mužom je úžasné.

13.04.2010

Pozdravujem zo srdca všetky ženy,zvlažšť pani Emu,ktora napisala knižku o tom, ako je byť úžasne ženou.Priznám sa, zostal som zaskočený ked som videl ,že ju číta môj kamarát Ján,a to na silvestrovskej chate.Vtedy som si o ňom myslel,že podstúpil nejakú operáciu,alebo ma problém so svojim sebaurčením.Však ktorý chlap by toto čítal?!? Napíšem to tak dosť nadnesene [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4665x
Priemerná čítanosť článkov: 1555x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy