Založ si blog

Byť mužom je úžasné.

Pozdravujem zo srdca všetky ženy,zvlažšť pani Emu,ktora napisala knižku o tom, ako je byť úžasne ženou.Priznám sa, zostal som zaskočený ked som videl ,že ju číta môj kamarát Ján,a to na silvestrovskej chate.Vtedy som si o ňom myslel,že podstúpil nejakú operáciu,alebo ma problém so svojim sebaurčením.Však ktorý chlap by toto čítal?!? Napíšem to tak dosť nadnesene predsa to čo chlapov na ženách zaujíma je v oblasti od nosa po kolená. Je pravdou,že v tom čase som bol po jednom zrovna nie ideálnom vzťahu,a môj pohľad na ženy bol tým značne poznačený.A tak som sa schuti zasmial na ňom a „volovine“ čo číta. Osobne som tú knihu nečítal do dnes,už je tomu pár rokov,ale zmenilo sa to,že už ju nepovažujem,za „volovinu“. Jedno mi predsa tá kniha dala,a to že som začal uvažovat nad tým,čo je úžasné na nás chlapoch. Ked som chcel doma naštvať moju sestru inak nerváčku na entú,tak som jej tvrdil,že sme čosi viac,lebo aj Boh prišiel na svet ako chlap,aj ked je pravda,že vrchol tvorstva je žena,ale je vidieť,že Boh už bol riadne unavený,ked ju stvoril ako poslednú.Samozrejme myslel som to všetko žartom,šlo mi hlavne o to naštartovať sestru,a aby sama na koniec konštatovala že, Vy chlapi sa na svete máte lepšie.Vaša jediná starosť-vtedy-je vojenčina aj to mate len na rok,ale hovorite o tom celý život.My ženy mame rodiť, variť,upratovať,a ešte k tomu aj s vami spať,a tvariť sa pri tom veľmi zučastnene.

Z toho mi jasne vyplinulo Byť mužom je úžasné.

A čo máme koníčkov futbal,turistika,hasiči,modelári.Na dedine môžme chodiť do krčmy bez toho aby na nas niekto ukazoval prstom ,ženam sa to akosi menej rešpektuje…

Nastal však zlom.Oženil som sa,mám dve krásne dcerky,a milovanú ženu.

Staromládenecké zmýšľanie nahradil rodinny realizmus. Všetky tie pozy machra stratili na cene. Nie je nad šťastné manželstvo. Pochopil som ,že mužom je byť úžasne len vtedy ked ma vedľa seba úžasnú ženu.

Policajná šikana.

27.04.2010

Začnem v prvom rade tým,že pevne verím,že je v radoch polície viacej poctivcov ako darebákov.Všetkým týmto ženám-chlapom naozaj patrí moja veľká vdaka za ich službu. Sám mám v rodine troch policajtov a ich prácu si vážim. Zaráža ma však správanie sa poniektorých tiežpolicajtov. Ich určitá nadradenosť. Stačí jeden preukaz a zrazu je všetko v poriadku. Tam kde by [...]

Znova vas prosim.

08.04.2010

Znova vas prosim… NEHANTE LUD MOJ! Ci on za to moze,ze si nevie vladnut?!… Boli tu dlho cudzi vladari,a ti riekli kedy vstat,a kedy na zem spadnut. I zvolili sme si z nasich radov v rode rodnych vladcov,vladimirov,vladykov. Chceli by sme razom hrdo,rovno vstanut, ale casom co vody v riekach pretiekli, s pokorou sme zistili,ze je treba sadnut. V krvi nam koluje prekliatie [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4720x
Priemerná čítanosť článkov: 1573x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy